Even voorstellen!

Bij deze wil ik mezelf even introduceren: ik ben Diantha Kinkhouwers en ik ben een antropologiestudent aan de Universiteit Leiden (waar je waarschijnlijk al achter was, gezien de titel van deze weblog). Ik ben dus één van de mensen die de bachelorsectie op deze website zal vertegenwoordigen!

Om even wat meer over mezelf te vertellen: ik zit nu in het tweede jaar van de studie en begin er achter te komen waar mijn interesses naar uit gaan. Je kunt van mij dan ook zeker berichten verwachten die betrekking hebben op Nederland, Europa en Amerika.

Naast de studie doe ik ook met veel plezier vrijwilligerswerk bij een (multicultureel) buurthuis in Leiden. Ik leid de meidengroep (meiden van 10 tot 14 jaar) en naast veel gegiebel leer ik er ook echt iets van :-). Dus daar zijn misschien ook berichtjes over te verwachten!

Stuur me bij vragen/opmerkingen gerust een email! Je kunt me bereiken op d.g.kinkhouwers@umail.leidenuniv.nl.

 

(en dan ook nog even een foto van mezelf!)

Geef een reactie

