Roemenië it is!

Afgelopen woensdag (14/11) was de welbekende bekendmaking van de reis van Itiwana. In Mei zullen wij antropologen namelijk een heerlijk weekje cultuur op gaan snuiven en gaan genieten van het buitenland voor een subliem prijsje!

Dit jaar werd de bekendmaking van de reis anders aangepakt dan vorige jaren. Itiwana had namelijk een ontzettend lekkere tapasavond georganiseerd! Iedereen kreeg bij aankomst een snor met zijn naam erop, gewoon voor de leuk, denk ik. Het leverde in iedergeval veel leuke foto’s op!

Iedereen die kwam moest zelf een hapje meenemen en in totaal zouden we dan superveel lekker eten hebben. En dat was ook zo! Er werden kippenvleugels, sandwiches, gehaktballetjes,  zelfgemaakte pizza, wraps met allerlei soorten vullingen en nog veel meer meegenomen. De acticom had gezorgd voor het drinken, dus konden wij onder het genot van een sangriaatje, biertje of glaasje fris heerlijk genieten van deze overdadige maaltijd! Als bonus op de taart was er zelfs een enorm toetje gemaakt: tiramisu! Jammie, nu dat ik dit aan het schrijven ben krijg ik spontaan weer trek!

Aan het eind van de avond kwam natuurlijk het hoogtepunt van de avond, de bekendmaking van de reis. Aangezien de tapas niks met de reis te maken hadden, was het voor iedereen spannend waar we naar toe zouden gaan. En wij gaan dus met zijn allen naar Roemenië! Het lijkt mij een geweldig land, eentje waar ik niet zo snel zelf naar toe zou gaan. Ik ga me dus zeker inschrijven voor de reis! En aangezien er niet heel veel plekken in de reis zijn, betekent dat dus dat ik mij om vijf uur  ’s nachts voor het FSW ga nestelen. De regel is namelijk: wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Nou, ik zorg dat ik als eerste kom!

Geef een reactie

