Even voorstellen!

Jojanneke

Je bent op deze weblog vast al een paar van mijn medestudenten tegen gekomen, maar ook ik zal me even netjes voorstellen.
Ik ben Jojanneke Tamis en ik ben sinds deze week derdejaars antropologie-student hier in Leiden. De beslissing om deze studie in Leiden te gaan doen was voor mij nog lastig twee jaar geleden, omdat ik hiervoor al een opleiding Bedrijfscommunicatie in Utrecht  heb gedaan. Gelukkig heeft het voor mij goed uitgepakt, want de langstudeerboete werd godzijdank weer afgeschaft!

Mijn speciale interesse gaat uit naar antropologie in de media wereld (die ruim aam bod komt in de CAOS-opleiding in Leiden). Strebertje als ik ben heb ik in mijn eerste jaar dan ook alvast dit  tweedejaars vak gevolg en deed ik vorig jaar alvast derdejaars vakken om te kijken of deze richting inderdaad aan mijn verwachtingen voldeed. Nou en of! Mijn interesse voor de mediawereld was zelfs zover aangewakkerd, dat ik er dit jaar voor gekozen heb de minor Journalistiek en Nieuwe Media in mijn rooster te proppen.

Verder was ik in mijn eerste jaar commissielid in het Mentoraat van Itiwana, de studievereniging van de opleiding en ben ik bij veel organisaties actief op het gebied van duurzaamheid en ontwikkelingssamenwerking.

Ik zal bloggen over interessante lezingen, activiteiten, de opleiding en gerelateerde thema’s, in de hoop aankomende studenten een beter idee te geven van de opleiding CAOS.

Geef een reactie

