Nieuwe studentambassadeur CA-OS

Graag wil ik me aan jullie voorstellen: Ik ben Yara en dit jaar de studentambassadeur voor CAOS, wat ik erg leuk vind! Op dit moment ben ik bezig om een duidelijke presentatie te maken voor de open dagen. Daarnaast zoek ik een voorlichtingsteam bij elkaar dat mij kan helpen op de open dagen, de meeloopdagen en tijdens de schoolbezoeken.

Yara profielIk ben derdejaars antropologiestudent. De afgelopen twee jaar antropologie vond ik echt geweldig! Mijn hoogtepunten waren het veldwerk (BLO), Sub-Sahara Afrika en uit mijn eerste jaar Cultuur en Vergelijking en Ontwikkelingsproblematiek. De allerleukste module tot nu toe vond ik Milieu en Ontwikkeling. Aankomend semester doe ik de minor Sustainable Development en daarbij hoop ik mijzelf nog meer te verdiepen in de relatie tussen mens en milieu.

Als studentenambassadeur denk ik dat het belangrijk is dat iedereen bij de goede studie terecht komt. Middelbare scholieren moeten zich goed voorbereiden op hun studiekeus en daar wil ik ze graag bij helpen!

Wil je meer informatie? Mail me dan op: ambassadeurcaos@fsw.leidenuniv.nl

Geef een reactie

