Even voorstellen!

Besakih BaliHet duurde even, maar hier ben ik dan! Ik ben Natalie Blok en momenteel derdejaars student aan de opleiding Culturele Antropologie en Ontwikkelingssociologie te Leiden (wat anders zou ik hier doen he? ;-). Ik ben in het dagelijks leven Barista, Krav Magist, tangodanseres, yogist, zwemster, kokkin en alleen de eerste professioneel. Daarnaast vind ik schrijven leuk, reizen, gamen (zowel op bord als op de computer), etc etc.

Ik heb het genoegen opgeleid te zijn tot Docente Engels aan de Hogeschool van Amsterdam, al was dat toch niet helemaal ‘what rocked my boat’ en heb een overstap gemaakt naar de wondere wereld van inheemse volkeren, sociologie en binnenlandse leeronderzoeken. Deze overstap heeft te maken met de minor die ik in het laatste jaar van mijn opleiding tot docent heb gedaan: Werken in Ontwikkelingslanden. Ik ben hiervoor naar Bali afgereisd en heb daar twee en een halve maand lesgegeven aan een middelbare school en naschoolse activiteiten georganiseerd voor basisschool leerlingen.

Momenteel ben ik druk bezig met mijn afstudeerscriptie met als onderwerp ‘datingsites en de veranderende perceptie van flirten’, Urban and Rural Development, wat volgende week begint en last but not least: Mij oriënteren op de arbeidsmarkt. Mijn studietijd zit er bijna op en eerlijk gezegd: Dat mag ook wel. Zeven jaar studeren en ik ben er nu wel een beetje klaar mee. Dit zijn onderwerpen waar ik dan ook over ga schrijven, dus als ik eens een leuke quote tegenkom over de perikelen van de liefde, of een interessant gesprek heb met iemand uit het veld, of gewoon eens een leuke antropologisch verantwoorde film zie: You guys will be the first to know!

Geef een reactie

